donderdag 1 mei 2014

Shop till you drop part II


Voor de komende dagen wordt er niet zulk mooi weer voorspeld ook voor vanmiddag worden er weer onweer en buien voorspeld. We besluiten vandaag dus maar naar de florida mall te gaan om nog eens even lekker te shoppen. Ook moeten we nog even terug langs de outlet om mijn Nikes te ruilen want na het passen en toch twijfelen over welke kleur heb ik de verkeerde maat uit het rek gepakt en 40,5 is echt wat te groot. Handige actie dus......
Voor dat we op pad gaan nemen Ilse en ik eerst nog een duik in het zwembad en daarna wederom een heerlijk ontbijt verzorgd door Lèon en Sofie.





We slenteren lekker door deze immense mall en slagen wederom goed voor de meisjes bij abercrombie. We hebben afgesproken op het foodcourt met Leon en Sharon. De keuze is er weer reuze! Marcel en Sofie kiezen voor BBQ chicken, Ilse voor een kipburger, Leon en Sharon voor Taco Bell en ik ga voor een teriyakki chicken sub. Het smaakt weer lekker hoor.
Nu nog even naar de Sephora voor nieuwe mascara's bizar hoeveel dat scheelt met Nederland. Ook nemen we natuurlijk nog een kijkje bij de M&M store. En testen de dames welke kleur het best bij hen past. 

Onderweg terug naar de auto koopt Leon nog wat overheerlijke chocolade aardbeien. Echt heerlijk!


Nu nog even terug naar de outlets voor het ruilen van mijn schoenen. En hoewel ik echt allen even mijn schoenen wilde ruilen komen we toch terug met nieuwe Nike's voor Marcel en een nieuwe sporttas voor mij. Zo leuk dat shoppen hier:-)
Thuis bekijken we alle aankopen en dat zijner best wat!

We maken vandaag lekkere curry met rijst sluiten de dag af met een lekker drankje op ons terras. Op naar weer een nieuwe leuke dag!



1 opmerking:

  1. Kleding waarschijnlikk allemaal een maatje meer na al dat lekkers?

    BeantwoordenVerwijderen